Fashion en Lifestyle, waar?

zondag 1 april 2012

My Life (update)

Hallo allemaal,

Vandaag een keer een iets meer persoonlijke blogpost.
Over mijn leven en hoe het nu gaat.





School
Nouja, erg goed gaat het niet op school. Als ik zo door ga
als dat ik nu doe, moet ik Vmbo tl gaan doen. (vmbo theoretische leerweg)
Maar ik wil heel graag sowieso Havo! Dus moet ik
de komende tijd hard gaan knokken om dat te bewijzen, dus sorry...
Niet bijzonder veel blogposts...

De site
Er komen leuke tijden aan! Lente en zomer!
In de lente en de zomer heb ik overal gewoon meer zin in!
Dus ook in de site! Ik ga hard mijn best doen om er weer
aan te werken. Ik heb er gewoon weer zin in!

Ja, dat waren de belangrijkste dingen die ik kwijtwilde.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Groetjes,
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten