Fashion en Lifestyle, waar?

zaterdag 29 oktober 2011

Mijn 1e ervaring: H&M nagellak

Heey,

Pas heb ik van Nienke een cadeautje gehad met o.a. een paars H&M lakje.
Ik was zo benieuwd naar de lakjes van de H&M dus ik was superenthousiast.
Hier mijn 'live' ervaring:

Ik ben best chagarijnig want m'n vorige paarse nagellak ging er NIET af. Maar goed, de H&M lak nu. Ben super benieuwd!
Bij het open draaien van het chique/schattige flesje lijkt het een hele dunne substantie, handig, droogt lekker snel dan!
Het lakken, eerst m'n pink.
WTF is dit? Het is net water! Zeker niet geschikt voor 1 laagje! Het droogt vrij niet egaal op.
2e laagje proberen: Oke, beter, niet geweldig, maar beter. Ik snap nu waarom er 15 ml in zit, tenminste, dat is wat erop staat. Mijn Catrice lakje lijkt groter en is 10 ml inhoud...

Het lakje is z'n prijs waard, maar daar blijft het ook bij. De verpakking is leuk, kleur leuk, niet superorgineel, maar leuk.
Het dekken, onvoldoende, de geur: een typische nagellak geur, maar dan heel erg!
Drogen: ging wel vrij snel, waarschijnlijk door de dunne substantie.

Met 15 ml voor €2,95 geef ik deze lak een 6-.

Nienke, ik ben er wel blij mee hoor ;)

XX Lotte

1 opmerking:

  1. Kon ik niet weten, maar hij zag er zooooooooo schattig en chic eruit!!!
    Wel jammer, maar wel fijn dat je een nieuwe hebt! (omdat de andere op is...)

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen